Ako získať informácie?DopravaObjednávkyPlatba Skladová dostupnosť produktovVrátenie po VianociachVýmena a vrátenie tovaru Zákaznícky účetChcem sa spýtať
Dostupnosť tovaru
Čo znamenajú jednotlivé skladové dostupnosti?
Tovar skladom
- Našou prioritou je aby ste objednaný tovar dostali čo v najkratšom čase, preto všetok tovar držíme skladom! Vďaka tomuto vieme zabezpečiť doručenie do 24 až 48 hodín (platí pre objednávky vytvorené do 12:00).
Dodanie do 2 - 3 pracovných dní
- tovar s dodaním do 2 až 3 pracovných dní sa nachádza na sklade dodávateľa, po jeho objednaní nám bude doručených na druhý pracovný deň a bude ihneď odosielaný na Vašu zadanú adresu v objednávke. Doručenie na adresu je, preto odhladované do 2 až 3 pracovných dní od Vašej objednávky.
Skladom u dodávateľa
- tovar sa nachádza na sklade u dodávateľa a odoslanie takéto tovaru je do 24hod. na Vašu adresu. Ak sa vo Vašej objednávke nachádza viac produktov, ktoré sú aj skladom, môže dôjsť k rozdeleniu objednávky a tovar Vám bude doručený vo viacerých zásielkách nakoľko bude odoslaný priamo z dodávateľského skladu na Vašu adresu.
Zákaznícky účet
Aké výhody získam registráciou?
- Registráciou do nášho e-shopu získavate kompletný prístup ku Vašim objednávkam, faktúram , rýchlej voľby a úpravy doručovacej adresy
- Po zaregistrovaní ste automaticky zaradený do nášho vernostného programu, kde za každú objednávku dostávate vernostné body, ktoré si viete zamienať vo forme zľavy na Vašu ďalšiu objednávku
Čo mám robiť ak zabudnem heslo alebo sa neviem prihlásiť do svojho zákazníckeho účtu?
- Stačí ak na prihlasovacej stránke kliknete na ) ,,ZABUDNUTÉ HESLO“ a postupujete podľa pokynov na obrazovke. Následne Vám bude na zadanú e-mailovú adresu poslané nové heslo.
Ako sa môžem zaregistrovať a získať výhody?
- Stačí ak kliknete na tlačítko REGISTRÁCIA a vyplníte registračný formulár.
Čo mám robiť ak chcem svoj zákáznický účet zrušiť?
- Ak chcete svoj zákaznícky účet zrušit, kontaktujte nás na e-mailovej adrese info@newfitshop.sk a účet Vám bude zrušený.
Vrátenie po Vianociach
Výmena alebo vrátenie tovaru aj po Vianociach!
- Nevhodný darček alebo zlá veľkosť? Nevadí! Výmenu alebo vrátenie tovaru je možné uskutočniť do 15. januára 2023 (platí pre objednávky vytvorené od 22.11.2022).
Platba
Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?
- Platba online kartou – po dokončení objednávky budete presmerovaný na platbnú bránu GoPay
- Online bankový prevod cez platobnú bránu GoPay - po dokončení objednávky budete presmerovaný na platbnú bránu GoPay
- Google Pay
- Paypal
- Dobierka – táto forma platby je spoplatená vo výške 0,50€
- Platba na predajni – za tovar zaplatíte na našej predajni v hotovosti alebo platobnou kartou.
Doručenie Vašej objednávky
Dodanie tovaru na adresu kuriérom GLS.
- 3.50€ (pri objednávke od 0€ do 70€)
Dodanie tovaru na výdajné miesto Zásielkovne
- 2.50€ (pri objednávke od 0€ do 70€)
-
- bezplatné doručenie je pri objednávke prevyšujúcej 70 €
POZOR: Platba na dobierku je spoplatnená vo výške 0,50€.
-
Vaša objednávka bude po jej zaevidovaní zabaléna do 15 minúť a pripravená na odovzdanie prepravcovi (platí pre objednávky vytvorené do 12:00).
-
O odoslaní Vašej objednávky budete informovaní prostredníctvom emailom a SMS správou.
-
Objednávka Vám bude doručovaná do 24h v pracovných dňoch.
-
Ak Vám objednávka nebude doručená do 3 pracovných dní od doručenia potvrdzujúceho emailu o odoslaní objednávky, okamžite nás kontaktujte buď telefonicky alebo emailovo.
Objednávky
Ako zistím v akom stave je moja objednávka?
- Po prihlásení do Vášho zákazníckeho účtu v sekcii ,,Prehľad objednávok“ nájdete aktuálny stav všetkých Vašich objednávok.
Prišiel mi nesprávny tovar/poškodený produkt
- Ak Vám prišiel nesprávny tovar, ospravedlňujeme sa za vzniknutú nepríjemnosť. Prosíme Vás odfoďte zásielku a jej obsah, následne nám fotky aj s popísaním chyby zašlite na náš e-mail info@newfitshop.sk alebo nás kontakujte na tel. čísle +421 917 180 109.
Objednávka dorazila nekompletná
- Nakoľko pracujeme s naším externým skladom, sú objednávky v ojedinelých prípadoch rozdelené do 2 zásielok. Ak si objednávate produkt s dostupnosťou ,,Skladom u dod.“ Znamená, že tovar je na našom externom sklade a objednávka Vám bude rozdelená do 2 balíkov.
Ako získáš informácie
Ako získáš informácie
Kompletné informácie ohľadne našeho e-shopu a všetkého s ním spojeným nájdete v našich obchodných podmienkach. Ak ste nenašli čo hľadáte, neváhajte nás kontaktovať na tel. č. 421 917 180 109 v čase od 9.00 do 17.00 alebo nás kontaktujte správou na našom FB a mailovej adrese info@newfitshop.sk
Výmena a vrátenie tovaru
Ako postupovať pri výmene alebo vrátení zakúpeného tovaru?
- Na výmenu alebo vrátenie máte 14 dní bez udania dôvodu.
- Pre výmenu alebo vrátenie produktu je potrebný doklad o kúpe a vykonanie reklamácie online
- Tovar musí byť nepoužívaný a v pôvodnom balení.
- Tovar zabaľte do pôvodného balenia s priloženou faktúrou za tovar.
Akou formou zašlem tovar naspäť?
- Vrátenie a výmena zaslaním priamo na našu adresu: Tovar nám zašlite naspäť doporučene bez dobierky na adresu: TOM PLUS s.r.o., Kasárenská 25, 94002 Nové Zámky, Slovensko. POZOR: ak vraciate tovar touto formou, náklady na vrátenie nesie zákazník.
- Vrátenie a výmena cez Zásielkovňu: Tovar zabalte do pôvodného balenia s priloženou faktúrou a zaneste na najbližsie výdajné miesto Zásielkovne, kde stačí povedať unikátný kód, ktorý získate pri online reklamácii a obsluha výdajného miesta sa už postará o všetko. Táto forma vrátenia je úplne zdrama a poštovné náklady na vrátenie hradíme my, vy neplatíte nič!
- Osobné vrátenie na našej predajni – Tovar je možné osobne odovzdať na našej predajni s faktúrou.
- TOVAR ZASLANÝ NA DOBIERKU NEBUDE PREVZATÝ!
Ako dlho trvá výmena tovaru?
- Ak je žiadaný tovar skladom, výmena sa rieši obratom a vymenený tovar Vám je odoslaný ešte v deň, prijatia tovaru z Vašej reklamácie.
Ak tovar skladom nie je, budete kontaktovaný našim zákazníckym centrom pre ďalšie informácie.
- Ako dlho trvá vrátenie mojich peňazí?
- Vrátenie peňazí sa realizuje do 14 dní ododňa prijatia Vašej reklamácii.